• 30 juli 2020 •

Na de zomer op de Krekelmeent
Met inachtneming van de 1,5 meter afstand tussen de leerlingen, gaan we voorlopig gewoon in mijn huiskamer de matjes neerleggen. Inderdaad, regulier feldenkrais in kleine groepjes. Prima manier om 'bij jezelf te blijven’. We kijken er naar uit. Vanaf 31 augustus.

Lestijden
Lestijden, zoals het er nu naar uit ziet, als te zien in hoofdstuk lessenoverzicht. Klik hier.

Thema-cursussen
Ook de thema-cursussen, in blokken van acht lessen €120, zullen doorgaan.
• Prettiger Paardrijden, maandagavond 31 augustus, om de week. Nog éen plekje.
Bekken en bekkenbodem, maandagavond  7 september, om de week. Nog éen plekje.
Laat je Stem horen, bij voldoende deelname, dinsdagavond 15 september, iedere week.
Meld je als je mee wilt doen.

Individuele lessen
Individuele lessen zijn vooralsnog sporadisch mogelijk. Overleg met me.

Korting-Aanbod voor nieuwsgierigen
Omdat er geen mogelijkheden waren dit voorjaar om kennis te kunnen maken met  deze mooie lessen en met mij, bied ik jullie alsnog een forse kennismakingskorting: vanaf nu te verkrijgen de knipkaart voor nieuwe leerlingen.

Proeflessen
Ik geef geen kosteloze proeflessen van maar een uurtje. Soms is iemand dan meteen gegrepen door de ervaring van dat moment. Vaak nog niet.
Mijn ervaring van de laatste jaren is, dat zo’n uurtje soms wel, maar meestal niet genoeg is, om enig idee te krijgen van de waarde van Moshe Feldenkrais’ nalatenschap. Deze prachtige leer-methode behoeft soms wat meer.
Natuurlijk mag je desgewenst toch altijd eenmalig zo'n proefles, €10 regulier of €15 cursusles,  kost die dan, bij me aanvragen.

Dus: nu met de knipkaart vier lessen regulier feldenkrais voor slechts €25. Zodat je een paar maal kunt ervaren wat we hier doen en wat dat voor jou kan gaan betekenen.  En vol=vol.
Wees welkom. Of vraag informatie.
www.feldenkraischrisis.nl
035 6914547

Het thema:  
De kracht van weinig
Hoe je door minder te willen, minder te doen, minder van jezelf in te zetten, juist méér het door jou beoogde effect bereikt. Meer gewaar wordt, meer plezier beleeft aan de lessen en aan je Ik. En, vreemd genoeg misschien, ook meer effect op je welzijn en je menszijn ervaart.
De nalatenschap van Moshe Feldenkrais, de wetenschapper die uit eigen nood geboren, ons een prachtig scala aan lessen en ideeën achterliet, is zo simpel: doe minder dan je kunt...
Ervaar de kracht van weinig, het komend jaar. En nog lang daarna.

Meld je voor een kennismaking en je eigen onderzoek naar de effecten daarvan.