Reguliere groepslessen______________________iRene Wanner, feldenkrais docent
• gemakkelijker zitten?
• beter lopen?
• spanning verminderen?
• rug, schouders en knieën ontlasten?
• prettig bewegen?
Kleine groepen, lesduur een uur, prijs € 10
De groepslessen vinden zowel overdag als 's avonds plaats in de Hilversumse Meent.
En bij voldoende belangstelling ook elders.

Proeflessen
Doe eens een paar maal mee om te ervaren wat Feldenkrais je kan bieden; er zijn ook proeflessen.Aarzel dan niet, want vol is vol en bespreek tijdig een plekje; een proefles is € 10
Je krijgt na afloop mijn eigen brochure, die van de Nederlandse Feldenkrais Vereniging en nog het een en ander mee naar huis.
Omdat ieder uur een op zichzelf staande les is, wel door mij aan elkaar verbonden volgens een ‘plannetje’, kun je op ieder moment beslissen mee te doen.

Het hele jaar door
Met uitzondering van de zomervakantie en een kleine pauze rond de feestdagen, gaan de lessen gewoon het hele jaar door.
Soms is niet te voorkomen dat er een les uitvalt; ik heb ook wel eens een andere verplichting of wens. Dat blijkt altijd in onderling overleg op te lossen.

Hoe zijn de afspraken?
De eerste week van iedere maand betaal je contant 4 x 10,-- euro of 5 x 10,-- euro. Of per bank: banknummer NL67 INGB 0001 2933 76, t.n.v. I.C. Groenendijk-Wanner, Hilversum.
Afhankelijk van hoeveel lesmomenten er voor jou in die maand zijn. Wanneer je een les wilt of moet verzuimen, ontslaat je dat niet van de verplichting gewoon te betalen.
Je kunt wel in die week een ander lesmoment bespreken. Natuurlijk voor zover er in mijn ruimte een plekje vrij is.
Aangezien ik de hele week min of meer dezelfde les geef (die dan tóch nooit hetzelfde blijkt te worden), is dat doorgaans een goed alternatief.
Is dat ruilen niet mogelijk, dan mag je in een van de komende weken een keertje extra komen. In de praktijk blijkt dat een herhaling, het nog eens op een andere manier horen, doen en ervaren, vaak verrassende inzichten oplevert. Zodat twee dezelfde lessen in één week heel prettig kunnen zijn.

Opzeggen?
Je hebt hier een maand opzegtermijn na de maand waarin je al lessen volgt. Dat betekent dat je je hooguit voor twéé maanden aan mijn lessen verbindt. Je kunt dus een proefles volgen, dan desgewenst instromen om een paar weken wat meer te ervaren en eventueel op korte termijn daarna weer vertrekken.
Op deze manier werk ik. Laagdrempelig, voor iedereen betaalbaar ook nog en met leerlingen die allemaal gemotiveerd zijn. Ik vind dat een gouden formule.

Individuele lessen
op afspraak, klik hier voor hoofdstuk Individuele lessen