Reacties op het weblog

Wat zou het leuk zijn als…
je een berichtje stuurt,
——een vraag hebt,
———commentaar wilt leveren.
Voel je vrij een mailtje te sturen dat gepubliceerd mag worden.
Ter leering ende vermaeck.

Wil je hier ook een reactie plaatsen?
Klik hier om een mail te sturen



Plezierig
Wouw, wat een mooie en plezierige website. Zeer informatief, heel klantvriendelijk en... wat heb je veel uitgebouwd in die paar jaar.
Succes toegewenst voor de komende jaren.
Veel liefs, Anneke [13 januari 2013]

Trein
Dag iRene,
Wat een verrassende ontmoeting gisteren in de trein en ik heb uiteraard vanmorgen naar je website gekeken en met belangstelling gelezen. Het zal voor veel mensen een "helende" werking hebben en ik vind het fijn dat er van deze cursussen zijn.
Ik bewaar je kaartje want je weet maar nooit, ook voor mensen in mijn omgeving en vooral in deze jachtige tijd.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik tegen mensen kan zeggen; Ga maar voor want ik heb de tijd... en dat ervaar ik als een groot voorrecht.
Heel veel succes en ontvang een hartelijke groet;
Loes Engels-Buijsman, Alkmaar [28 april 2011]


Hai Irene
Omdat ik momenteel door de griep ben geveld, maar aan de beterende hand ben, heb ik eindelijk mijn voornemen waargemaakt om een kijkje op je vernieuwde website te nemen.
Ik las o.a. je interview in de wijkkrant en over het thema bekkenbodem. Je hebt alle reden om trots te zijn. Het ziet er heel toegankelijk, informatief en overzichtelijk uit!
Liefs, Iris [17 december 2009]

Leuk
Ik vind het overigens wel heel leuk om te lezen en dank je wel dus; ook meteen je site weer even “doorgebladerd”. Wat ziet dat er toch mooi uit; ik vind je “spinnetje” door het beeld wel lollig.

Blog
“Blader” net door je blog. Ja leuk, dat je dat stukje van mij er tussen hebt gezet; dat zit ook steeds in mijn hoofd: nog even een sterke tekst bedenken betreffende Feldenkrais voor Irene haar blog.
Ben blij, dat er in elk geval iets van me staat. Wat ziet die blog er trouwens erg goed uit zeg, mooi om doorheen te gaan.

over de feldenkraisworkshop in Eerde schreef...
Jos:——Heb het stukje op de website inderdaad gelezen en is goed te herkennen (ook al was Emma nog maar tien op dat moment). [24 juni 2009]

En ik heb wel eens eerder een zoon van iemand een paar keer op les gehad. Uit pure nieuwsgierigheid. Ook die wilde wel eens weten waar zijn vader het toch steeds over had. Leuk, altijd welkom.

Maarten:——Nou, ik heb het fraais bekeken: prachtig. De muziek is ook heel mooi erbij. Erg leuk! Website ziet er schitterend uit! [23 juni 2009]

Jaap:——Eindelijk komt het ervan om eens te reageren.
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van je site en log.
Met gebruik van niet te veel woorden en leuke illustraties (sic!) maak je heel duidelijk wat Moshe voor jou en anderen betekent.
Knap werk en mooi vormgegeven door kees. [21 juni 2009]

Lia:——Ik heb net je website met bewondering zitten bekijken. Wat heb je dat mooi en geweldig goed gemaakt. Heel gezellig van uitstraling en leuke stukjes om te lezen en te zien. Geweldig knap.
Ik begrijp dat je lekker in je vel zit en het heerlijk vindt om zo les te geven. [19 jan. 2009]

over de les billen en ballonnen schreef...
Roos:——Echt een geweldig stuk op je blog! Leuke foto's ook! Ik vond het een fantastische les. Heel hilarisch èn waardevol, dank!!! [22 jan. 2009]

ook over de les billen en ballonnen...
.......:——Haha, jaaaa 'k heb me gezien op je weblog... hoe verzin je het, reuze grappig. [23 jan. 2009]

Anja:——Ik heb eindelijk jouw website bekeken en ik heb er echt van genoten. Wat een mooie en uitgebreide website. Als ik dit allemaal lees dan verlang eigenlijk wel weer naar lekker lui liggen. In ieder geval probeer ik dit voorjaar een individuele afspraak te maken.
Mijn “voeten” heb ik ook gevonden. Volgens mij die witte sokken op die roze deken. [7 jan. 2009]

Jan:——Irene, weer eens je weblog bekeken. Ik blijf bij mijn eerste reaktie: prachtig en zo gebruiksvriendelijk.
Ik wens je voor het nieuwe jaar veel succes met je lessen. Ben er van overtuigd, dat het plezier wat er nu overal van afspat onuitputtelijk zal blijven. Daar wordt iedereen, jij zowel als de mensen die de lessen volgen, beter van. [21 dec. 2008]

Hannie:——Ik heb net lekker zitten neuzen op je weblog. Heel leuk! Informatief, maar ook gezellig, gemoedelijk, toegankelijk. Ik kwam er niet uit hoe ik een reaktie op je log zelf kwijt kon, dus doe ik het nu via de email. [16 dec. 2008]

Ida, van het folkcamp:——leuk dat je zo enthousiast vertelt over Eerde en nog leuker dat je een link zet naar onze weblog! [2 dec. 2008]

Irma:——Nu gevonden hoor, ik zit hier al zeker een uur te lezen, prachtig en wat wonen al die mensen ver weg voor mij. Wat een fijne meiden met die paarden. Ik zou best eens een leergang hsp willen doen, al is het weer een vreselijke berg geld! En energie om zover te reizen en reisgeld, dus maar even niet. Het is erg helder en duidelijk en gewoon zoals het is de uitleg van je werk, heel bijzonder werk en tegelijkertijd zo simpel dat je zo iets kan veranderen in je manier van doen. Maar het is moeilijker dan je denkt en toch...
Ik vind dat erg mooi: dat als je langzamer gaat (zoals ik mezelf ervaar) dat je dan meer ziet onderweg. Ja, dat klopt helemaal en soms kan ik me niet voorstellen dat anderen dat dan weer helemaal niet zien, maar ze kunnen niet anders, maar zouden wel beter moeten weten he? [23 nov. 2008]

Nel:——Ja joh, dat -log- gaat jou vast veel goeds brengen en dus misschien ook leuke nieuwe klanten.
Ik zie jou altijd op zo’n plek waar je met heel je hart je eigen praktijk draait; dat is wat je wilt en wat zo geweldig voor je zou zijn! (kan ik dan je receptioniste worden, gezellig) [23 nov. 2008]

Larry Goldfarb:——Thank you for the link to weblog. How cool is that?! Wow - from what I can understand, you've done a beautiful job getting your practice online. I particularly love the logo of the figure with the arcs around it... [22 nov. 2008]

Henk:——Heel mooie blogsite, compliment voor kees en voor jou voor de gerede en toegankelijke inhoud. Wat ik niet helemaal begrijp is de betekenis van dat enge beest in je startpagina. Een totaal relaxte poes kan ik me goed voorstellen, maar dit ontgaat me... [17 nov. 2008]

_______________________________
Wil je hier ook een reactie plaatsen?
Klik hier om een mail te sturen