iRene's bibberbed
Mijn hhp massagematras, zoals ie officieel heet, maar bibberbed vind ik een veel leukere naam, is wel heel erg lekker en verrassend goed voor je welzijn. Ik kan daar zelf over meepraten...
Het is een prachtige, good-looking matras met een mooie naam. Maar dikke letters, reclame-slogans en de publiciteit van een 'nieuwe vinding', maken me altijd eerst heel kritisch over welke technologie er achter zit. De vraag: 'is het ding wel zo bijzonder als ons wordt voorgespiegeld? doet ie met me wat er zo mooi geschreven staat?', wil ik dan eerst zelf beantwoorden. Ondervinding is ook hier de beste leermeester.
Nou, ik heb tot op de dag van vandaag geen spijt van de aankoop.

Rust
Als ik moe ben, bevordert ie mijn herstel.
Als ik me gejaagd voel of in de stress geschoten ben, geeft ie me rust.
Als er geen masseur aanwezig is op dat moment, ontspant ie mijn spieren.
Als ik een te drukke avond had (ja, ook een docent Feldenkrais is maar een mens), zorgt de warmte op nek, schouders en kuiten, dat ik binnen de kortste keren heerlijk in slaap val.
Als ik de volgende morgen uitgerust opsta, want ik word ook nauwelijks wakker zo'n nacht, heb ik weer energie voor de klussen van de dag.

De inderdaad hoogwaardige technologie van deze matras, biedt legio mogelijkheden. Je kunt allerlei combinaties maken, ook nog binnen het keuze-programma dat je hebt ingesteld. Meer of minder warmte bijvoorbeeld. Wel meer bibberen onder bekken maar weinig onder schouders. Ach, je kunt zelf voelen wat je nodig hebt op zo'n moment...

Niet eenkennig
Ik ervaar mijn bibberbed, een cadeautje aan mezelf, als heilzaam. Verwend worden in mijn eigen huis en op een moment dat het me uitkomt. Heerlijk.
En mijn bibberbed is gelukkig niet eenkennig. Je mag een afspraakje maken om ervan mee te genieten.
De prijs daarvoor bedraagt € 15 voor een half uurtje.

Wil je meer weten? zoek contact met mij.