• 17 MEI 2019 •

Nog even de knipkaart...
Nog tot 25 mei is die bij me verkrijgbaar. Vier lessen tegen gereduceerd tarief, €25. Daarna moet je weer een jaar wachten.
Die knipkaart geeft, alleen aan nieuw geïnteresseerden, de mogelijkheid wat langere tijd uit te vinden wat deze lessen met je doen. Dat geeft een completer beeld dan slechts één uurtje je verbazen zonder er ook maar iets van te begrijpen vaak. Omdat die onzekerheid voor velen juist een extra barrière op blijkt te werpen.

Knipkaart langer geldig
De knipkaart kun je tot een jaar na aankoop nog bij me inwisselen voor vier uurtjes regulier Feldenkrais.
Dus: waar wacht je nog op?


Ook verkrijgbaar
Ze worden weggegeven als een presentje aan vrienden soms:  de cadeau-kaart voor een reguliere groepsles, €10.
Of eentje voor een individuele les, F.I., functionele integratie. Die kost €40. In zo’n les krijg je mijn onverdeelde aandacht. Kun je een les verwachten die ingaat op een vraag van jou.
Ik zeg meestal: "Wat zou je ànders willen als het over je functioneren gaat?"
En daarna gaan mijn hànden aan het werk. Op een zachte manier begeleid ik je bewegingen. Zoeken we naar de weg van de minste weerstand. Naar de gemakkelijkste, de meest economische manier van omgaan met je eigen mogelijkheden. Het is een leer-weg. Ik ben dan ook geen therapeut, ik ‘fix’ niks. Ik zoek naar wat je ‘leren’ kunt. ‘k Ben docent.
Je kunt leerling worden hier. Ook in individuele lesmomenten.
Zelfs gedurende de zomermaanden.
Als ik thuis blijk te zijn..
Lees: Feldenkrais Cadeaubon