Reakties op Filmpje van 3 februari

Snel naar filmpje gekeken. Klinkt als een erg logisch verhaal. Heb je mij weer... Maar alleen op z'n allerziekste  dagen niet, verder altijd, begint Bink (de hond) zijn dag met uitgebreid rekken en strekken. Als het lukt even lekker na het ontbijt rollebollen op het kleed. En dan kan de dag beginnen.
Reimeke
       Wijs beest, moeten we een voorbeeld aan nemen.

Hoi Irene, heb woensdagavond meteen gekeken na je enthousiaste verhaal. En ik vond het overtuigend. Heb ook allemaal andere filmpjes gekeken die ook over beweging gingen. En ben nu iedere ochtend aan het stretchen!
Angela

Wat een toevalligheid weer (of niet :) Ik bekeek 'the fuzz speech' afgelopen week net! Ik had het toegestuurd gekregen als deel van de voorbereiding op weer een cursus die ik ga doen, een lichaamsbehandelmethode voor paarden.
Leuk duidelijk filmpje!
Toby

Ja ik heb de link bekeken, heel verhelderend. Toch is kennis oh zo belangrijk.
Marjan