• 19 MEI 2019 •

Vakantie — vanaf 17 juni 2019
Een hele zomer lang geen lessen meer op ons wonderzoldertje. Prettig om zo lang vrij te zijn? Of een gemis? Ik hoor al zulke geluiden.
Maar ook dat heel betrokken en trouwe leerlingen het wel even fijn vinden dat ze ‘vrij’ zijn. Ja, iedereen is ànders. En dat is maar goed ook.
Hoe je de komende maanden gaat ervaren, is aan jou. Je bent zelf het middenpunt van je bestaan en je eigen invulling ervan is afhankelijk van de keuzes die je maakt deze zomerse tijd. Misschien blijkt dat wat je hier hebt ervaren tijdens de lessen, wel dichterbij en meer aanwezig is dan je denkt. Confronteer je jezelf ook zonder mijn wekelijkse praatje tòch met je eigen gewoontes. Met je eigen lijf, met je eigen opmerkzaamheid.
Het zou wel eens verrassend kunnen zijn hoe vaak je aan me denkt, toch. Dus: blijf alert, blijf wakker. Of rust lekker uit als dàt is wat je nodig hebt, soms.

Contact
Je mag me altijd bellen, mailen, een kaartje sturen of een fotootje... Of informatie vragen over die bijzondere lessen die ook na de zomer volop doorgaan.
Wil je zeker zijn van een plekje op jouw keuze-moment, schrijf je dan nu al in.  De ruimte is beperkt. Lees: hoofdst. Over de afspraken

Heb je me nodig voor een individuele les, dan mag je me altijd benaderen. Ik zal vaak bereikbaar en ook thuis zijn. Maar niet altijd.

Start van het seizoen — 2 september 2019
Met een nieuw thema.
Blijf af en toe maar eens kijken hier...
‘k Wens jullie allen een heerlijke zomer.
iRene