9 JUNI 2016 •

Zelfs aan een Begin komt een Eind
Het werd duidelijk deze maanden dat aan elke beweging een begin is, een begin-moment. En wat je dan al kunt gewaarworden. Aan denkwerk, voorafgaand aan het doen, aan heel voorzichtig starten ervan, aan wat er gebeurt wanneer je zo'n mini-beginnetje een beetje uitbouwt... en nog een beetje verder... en nog een beetje verder.
Dat het wèrkt wanneer je die opbouw de tijd geeft. Dat je hele JIJ daarvan plezier ondervindt. En dat je het alleen maar kunt begrijpen wanneer je het erváárt.
Meer zeg ik er niet van; het is bijna klaar nu.

Tijd voor vakantie
en voor het onthullen van het nieuwe thema:

Lijnenspel
Daar kunnen we weer weken mee vooruit; de lessen liggen al op de plank.

Op mijn thuis-adres is de ruimte beperkt; daar gaan de lessen gewoon door.
Op maandagavond de ruitergroepen; de rest van de week het reguliere lessen-programma. Ieder jaar anders, steeds nieuwe manieren om met jezelf om te gaan, steeds andere variaties om te leren.

Een plekje overdag in ons wijkcentrum behoort ook tot de mogelijkheden.
Alleen wanneer er genoeg leerlingen zich melden.
Wil je meedoen, meld je dan tijdig.
En bekijk mijn website om alles aan de weet te komen wat je nog wilt weten. Of stuur een mail, pak de telefoon.

Vanaf eind augustus
is er weer Feldenkrais in groepsverband.
Wil je een individuele les gedurende de vakantie, dan kun je contact zoeken om te horen of ik thuis ben.
Dan is daar meestal een gelegenheid voor te vinden. Vaak ben ik wel via de Wifi bereikbaar; soms niet. Dan vraag ik geduld van je. Antwoorden doe ik altijd.

groet, geniet van de zomer.
Met lachrimpels, dat zijn ook lijntjes...