Prettiger Paardrijden op zaterdag

Lessen voor ruiters • Vijf zaterdagen • Data in overleg
Ik merk dat er in den lande belangstelling is voor mijn Prettiger Paardrijden-cursussen, maar dat het niet eenvoudig is een goede locatie, warm, schoon en betaalbaar, te vinden. En dat is nodig wanneer je wilt dat ik 'op locatie' kom lesgeven. Bovendien zal de prijs van één en ander uiteraard hoger zijn dan de cursus die ik thuis aanbied.

Samen naar hier komen
Wanneer je met een aantal deelnemers daar zin in hebt, kun je overwegen samen naar hier te komen.
Er bestaat een mogelijkheid, met minimaal vier, maximaal zes personen, hier ter plekke een serie lessen af te spreken.
's Morgens een les, lunchpauze met eigen broodje mee, 's middags een les. Drinken verzorg ik.
Vijf zaterdagen, data nader te overleggen.
Prijs: € 187,50 Vraag info.

Lijst van belangstellenden
Woon je ergens anders en wil je zien of er misschien toch een plekje voor jou vrij is,
laat me dat dan weten.  klik hier om een e-mail te sturen naar iRene@Feldenkraischrisis.nl
Ik leg, geheel vrijblijvend voor jou, een lijst aan van belangstellenden voor dit concept.


Bovenstaande geldt voor alle Thema-cursussen, ook voor de cursus Bekken en Bekkenbodem